Wydrukuj tę stronę
czwartek, 19 marzec 2020 19:41

Sprzedaż na Amazon - czy warto?

Źródło: unsplash.com Źródło: unsplash.com Licencja: https://unsplash.com/license

Amazon jest obecnie najpotężniejszą platformą sprzedażową na świecie. Czy warto więc rozpocząć swą działalność na tej stronie? Co powinniśmy wiedzieć, nim zdecydujemy się na sprzedawanie produktów na Amazon? 

 

W dzisiejszych czasach sprzedaż internetowa coraz mocniej wypiera tę stacjonarną. Większość z nas ceni sobie duży wybór produktów oraz niezwykłą wygodę związaną z zakupami w sieci. Nie da się zaprzeczyć, że obecnie to strona Amazon może cieszyć się największą popularnością wśród klientów internetowych. Na platformie tej konsument znajdzie właściwie wszystko. W związku z tym coraz więcej osób zastanawia się nad rozpoczęciem działalności sprzedażowej właśnie za pośrednictwem tej strony. Sprawdźmy więc, czy rzeczywiście sprzedaż na Amazon jest dobrym, a przede wszystkim opłacalnym pomysłem na biznes. 

Czy warto sprzedawać na Amazon?

Odpowiedź na to kluczowe pytanie jest bardzo prosta — oczywiście, że tak. Amazon jest jedną z nielicznych platform, które dają możliwość przedsiębiorcą dotrzeć na rynek globalny. Zakupy na stronie tej robią bowiem miliony osób na całym świecie. Jak wiadomo, każdy ma inne potrzeby, dlatego też dość łatwo znaleźć swoją niszę. Owszem, na platformie konkurencja jest bardzo duża, jednak przy odpowiedniej strategii oraz wdrożeniu działań z kategorii SEO Managment będziemy w stanie szybko rozbudować sklep. Oczywiście, nim rozpoczniemy swą działalność, konieczne będzie zapoznanie się z wieloma warunkami oraz możliwościami. Jednak z pewnością się to opłaci. Sam Amazon wychodzi naprzeciw przedsiębiorcom, oferując coraz to ciekawsze rozwiązania, ułatwiające między innymi proces wysyłki towarów. Wśród nich na szczególną uwagę zasługuje system Amazon FBA

Jak założyć sklep na Amazon?

Z pewnością większość osób nie zdziwi fakt, że założenie sklepu na Amazon jest dość angażujące. Przede wszystkim na początku musimy zdecydować, czy sprzedawać będziemy w modelu Amazon Vendor Central, czy Amazon Seller Central. Formalności potrafią zniechęcić nawet najbardziej zaangażowanego przedsiębiorcę, dlatego też warto skorzystać z pomocy w zakresie założenia i prowadzania sklepu. Współpraca z firmami takimi jak AMZTeam, znacznie nas odciąży i pozwoli skupić się na tworzeniu planu biznesowego, a nie samej na sprzedaży. Dzięki temu nie będziemy musieli przejmować się skomplikowanymi pojęciami jak numer asin, czy tworzeniem opisów zoptymalizowanych pod wyszukiwarkę. Taka współpraca będzie z pewnością niezwykle owocna, więc zacznij sprzedaż na Amazon, korzystając ze wsparcia profesjonalistów. 

Załącz poniższy skrypt na podstronie z artykułem.