Wydrukuj tę stronę
poniedziałek, 13 maj 2019 15:25

Dlaczego warto zainwestować w wartościowe gadżety reklamowe i kiedy je wręczać?

Już na sam widok osób stojących z całą stertą ulotek do rozdania większość z nas najchętniej skierowałaby się w inną stronę, aby tylko uniknąć otrzymania jednej z nich. Nikt nie lubi, jak ktoś mu wciska coś bezwartościowego, ale odmówić także nie każdy potrafi.

Z całą pewnością nie jest to skuteczna forma reklamy i znacznie lepszym pomysłem byłoby zainwestowanie w coś bardziej wartościowego w oczach potencjalnego klienta. Przykładem są gadżety reklamowe typu świece z nadrukiem. Za pomocą gadżetów reklamowych można skutecznie i niedrogo budować pozytywny wizerunek firmy oraz zwiększać świadomość marki.

Dlaczego warto zainwestować w wartościowe gadżety reklamowe i kiedy je wręczać?

Zamiast wciskania ludziom na siłę jakichś ulotek czy broszurek o firmie, znacznie lepszym pomysłem jest wręczanie im darmowych upominków. Po gadżety reklamowe sięgamy znacznie chętniej, gdyż mają one dla nas jakąś wartość. Oczywiście bardzo ważne jest to, aby gadżet reklamowy był estetyczny, solidny i użyteczny. W przeciwnym razie nie będzie on spełniał swojej roli. Dawanie potencjalnym klientom i kontrahentom czegoś o kiepskiej jakości przyniesie tylko efekt odwrotny do zamierzonego. Firma i oferowane przez nią produkty czy usługi będą kojarzone z bylejakością. Świece z nadrukiem są unikalnym i funkcjonalnym upominkiem, dzięki któremu obdarowani mogą poczuć się wyjątkowo potraktowani przez firmę. Takie gifty zwiększają świadomość marki i budują pozytywny wizerunek. Pozwalają także na wejście w bezpośrednią interakcję z klientem.

Skuteczność gadżetów reklamowych jest bardzo duża i przy tym niedroga. Jest to jednej z najtańszych sposobów na promocję marki. Dobrej jakości upominek sprawi, że klienci będą chętnie i często z niego korzystać, mając coraz większe zaufanie do firmy. Takie gadżety reklamowe warto wręczać podczas współpracy z klientami, na targach i eventach branżowych oraz podczas szkoleń. Jak najbardziej można takim upominkiem obdarować osoby, z którymi podpisuje się umowy. Sprawdzą się także w przypadku dokonania przez klienta większych zakupów.