Wydrukuj tę stronę
środa, 03 lipiec 2019 10:57

Oprogramowanie do salonów fryzjerskich i kosmetycznych

Wirtualny kalendarz Wirtualny kalendarz

Prowadzenie salonu kosmetycznego daje jego właścicielom ogromną satysfakcję. Jednak są też obowiązki, które sprawiają, że ma się mniej czasu na to, co się najbardziej lubi, czyli na bezpośredni kontakt z klientem i pracę z nim.

 

Jednym z takich obowiązków jest ogarnięcie umawianych wizyt. Tradycyjny sposób umawiania i zapisy w zeszycie częściowo sprawdzają się, ale są też czasochłonne. Niekiedy dochodzi również do pomyłek. Czy jest rozwiązanie, które pozwoli usprawnić czynności związane z umawianiem klientów zakładów fryzjerskich czy kosmetycznych?

Umawianie klientów online–idealne rozwiązanie dla salonów kosmetycznych i fryzjerskich

Wirtualny kalendarz

Wirtualny kalendarz

Jedną z propozycji, która może znacznie ułatwić i usprawnić umawianie klientów salonów tego typu jest decyzja o udostępnieniu możliwości umawiania się online. Oprogramowanie do salonów fryzjerskich i kosmetycznych pozwala odciążyć pracowników od obowiązku umawiania klientów przez telefon. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie muszą odchodzić od klienta, czy przerywać innych obowiązków, by umówić inną osobę na wizytę. Dodatkowo przy umawianiu online klient automatycznie zostaje zapisany w systemie, co pozwala wysłać do niego smsa przypominającego o terminie wizyty. Dla pracownika jest to też udogodnienie, gdyż oprogramowanie do salonów fryzjerskich pozwala sprawdzić, jaka jest historia usług danego klienta. To pozwoli dobrać dla niego ciekawe propozycja dalszych zabiegów kosmetycznych czy usług fryzjerskich.

Rezerwacja wizyty online – udogodnienie dla klientów

Oprogramowanie do salonów kosmetycznych to także duże udogodnienie dla klientów. Mogą oni samodzielnie wybrać najbardziej odpowiadający im termin wizyty bez konieczności dzwonienia czy osobistej wizyty w swoim salonie. Wielu klientów ceni sobie również wcześniej wspomnianą usługę, jaką jest przypomnienie wysyłane smsem przed przypadającym terminem wizyty. Co więcej, takie rozwiązanie wpływa też na wizerunek firmy w oczach klienta. Udostępnienie mu możliwości samodzielnego wyboru terminu oraz korzystania z nowoczesnych rozwiązań sprawia, że firma odbierana jest jako nowoczesny punkt ceniący sobie wygodę klienta.