Wydrukuj tę stronę
poniedziałek, 06 maj 2019 12:50

Nowa linia luksusowych torebek

HYM Luksusowa kolekcja torebek HYM Luksusowa kolekcja torebek

Nowa linia luksusowych torebek została stworzona z myślą o tym, by szerzyć przesłanie o miłości i jedności. Zwrot "jestem Tobą, a Ty mną" to nie zwykły reklamowy slogan, a coś więcej. Miłość i jedność to połączenie ciał, obstawanie za kimś i dzielenie się wspólnym dobrem.

Doskonale wpisują się w te ramy nowoczesne torebki, z najnowszej linii zaprojektowanej przez Christinę Di. Wyjątkowe skórzane torebki są synonimem połączenia mody i dwóch tych samych płci. Rozwiewają iluzję dotyczącą odmienności. 

„HYM zostało stworzone w celu zainspirowania wszystkich ludzi do miłości" - tak powiedziała projektantka linii Di  „Nasze dzieła są wizualną metaforą, która reprezentuje nasze uznanie w stosunku do wielu ludzi i idei, które łączą się ze sobą w jedność i spójność."

Każda torebka HYM to luksusowy gadżet wyprodukowany w Kanadzie w Nowym Jorku. Elastyczna, aksamitna włoska skóra, czyli miękki cielęcy włos to podstawowy materiał użyty w produkcji. Każdy egzemplarz zachwyca niezwykłym wykonaniem. Dopracowanie najmniejszego detalu, perfekcyjne wykończenie, doskonała integralność skóry i wykonania - to główne określenia, które przychodzą nam na myśl, gdy po raz pierwszy widzimy torebkę HYM. Christina Di codziennie poszukuje nowych rozwiązań i inspiracji, ale wszystkie jej torebki z kolekcji HYM wykonane są wyłącznie z włoskich skór, które charakteryzują się naturalnym blaskiem i niezwykłą miękkością.

HYM  Luksusowa kolekcja torebek
HYM Luksusowa kolekcja torebek

Di Pede's to filozofia projektowania, której przesłanie można zamknąć w 3 prostych słowach: żywiołowość, wyrafinowanie, jedność. Modele są klasyczne, ale bardzo dynamiczne i doskonale wpisujące się w ramy nowoczesnej mody. Każda z tych torebek to dobry wybór dla Ciebie. Ostateczną interpretację pozostawia się klientom.

 

O Christinie Di

Christina Di to projektantka, która urodziła się w Toronto. Tam przeżyła szczęśliwe lata swojego dzieciństwa. Następnie ukończyła York University z Bachelor of Sociology, by potem udać się do International Academy of Design w Toronto. Po ukończeniu nauki zaczęła rozwijać swoją markę HYM.