poniedziałek, 12 grudzień 2022 12:39

Co powinna zawierać reklama, aby zapamiętać ją na długo?

Co powinna zawierać reklama, aby zapamiętać ją na długo Co powinna zawierać reklama, aby zapamiętać ją na długo pixabay

Świat, w którym żyjemy dostarcza nam codziennie mnóstwo bodźców, wszystko przybiera szybkie tempo. Życie pędzi na przód, dlatego Ty prowadząc firmę musisz płynąć z takim samym prądem co informacje, które krążą w sieci. By Twoja firma była widoczna w sieci musisz zainwestować w odpowiednią reklamę. I tu zaczyna się dylemat, jak powinna wyglądać? Czy warto iść w tą samą stronę co inni, czy zaszaleć z przekazem?

 

Jaka reklama przyniesie ci dobrą passę w biznesie?

Reklama to nic innego niż krótka wiadomość do potencjalnych klientów, informująca ich o tym czym się zajmujesz, jakiej jakości są Twoje produkty i co najważniejsze za jaką cenę. Na te trzy proste pytania musisz dać prostą odpowiedź.

 Pierwszym warunkiem wypuszczenia dobrej reklamy firmy, jest nieprzekombinowanie. Ludzie nie lubią zawiłych ogłoszeń, w których tak naprawdę nie wiesz o co chodzi, przekaz musi być prosty i zrozumiały dla każdego. Proste zdania, które zainteresują tych, którzy będą w tym momencie potrzebować tego rodzaju usług.

Drugi warunek, to przekaz w punkt, który pobudza wyobraźnię klienta. Reklamy, które są tak naprawdę ścianą tekstu nie  zainteresują praktycznie nikogo wszystko ze względu na to, że ludzie cierpią na brak czasu, tym samym nie chcą go tracić na czytanie kilku stronnicowej reklamy butów, czy piłki do kosza.

Kolejnym warunkiem jest umieszczenie odpowiednich słów w reklamie. Najlepiej jest posługiwać się takimi zwrotami, by były zrozumiałe w każdym języku np. yes, no, sorry, excuse me!

Ostatnim przykładem tego jak przyciągnąć klienta jest nietuzinkowość. Nie bójmy się wyjść przed szereg. Stosujmy takie triki, jakich konkurencja bała się zastosować. Więcej o intrygujących reklamach dowiesz się na www.znajdzreklame.pl!

Czy emocjonalne reklamy są zapamiętywane na dłużej?

Oczywiście! Reklama, która ma w sobie różne rodzaje emocji typu radość, smutek, gniew  jest zapamiętywana na dłużej. Nic co ludzkie nie jest nam obce dlatego reklamy tego typu po prostu przyciągają. Przykładem może być reklama, w której kobieta wykonuje zabawki na szydełku w domowym zaciszu. Przedmiot robiony ręcznie zostanie dużo chętniej kupowany niż pluszaki sprzedawane hurtowo. Wszystko, to jest swego rodzaju gra na najprostszych emocjach.

 Świetnym sposobem na przyciągnięcie klientów jest historia opowiedziana za pomocą reklamy. Często ludzie utożsamiają się z sytuacjami lub postaciami, które odgrywają historię w reklamie. Wszystko dzięki wyższym emocjom, które wywołują w nas smutek, radość lub złość.

Czy reklamy to dobry sposób na zdobycie klienta?

Jest to idealny sposób by nawiązać relację z klientem już na etapie, kiedy ogląda reklamę. Dzięki dobrze skonstruowanej reklamie przekaz jest łatwy w odbiorze, powoduje sympatię u oglądającego i sprawia, że klient chce nabyć produkt, lub skorzystać z oferowanej usługi.